Menu

Podsumowanie roku 2015

Kończy się rok 2015. Wchodzimy w nowy, 2016 rok. Jaki będzie? Zanim się o tym przekonam, muszę zamknąć bieżący.

CO ODWAŻYŁAM SIĘ ZROBIĆ?
  • Ścięłam 15cm włosów, a to dla mnie ogromny wysiłek i poświęcenie. Włosy nie rosną mi jak na drożdżach, nie są też piękne, lśniące i grube. Dlatego ścięłam. Zaczynam znowu bawić się w włosomaniaczkę!
  • Wróciłam do swojej dawnej miłości. Zbiegiem okoliczności dzień naszego powrotu zbiegł się z dniem zawarcia naszego związku. Przypadek czy przeznaczenie? Się okaże,
  • Byłam w niezobowiązującym związku.. dziwne uczucie. Kto próbował, ten wie, a kto nie próbował - warto mieć takie doświadczenie za sobą, ale może wiele skomplikować.

WŁAŚNIE, ZWIĄZKI..
  • Przez całe wakacje byłam sama, wyszalałam się. Jest okej. Na zimę już mam się do kogo przytulić.

CZEGO ŻAŁUJĘ?
  • Wielu wypowiedzianych przeze mnie słów, nie będę się tu na ten temat rozwodzić.
  • Straty ważnych dla mnie kontaktów.
  • Przeprowadzki.
  • Zaprzestania treningów.
  • Słabo napisanej matury i tego, że nie dostałam się na UW.

Z CZEGO JESTEM DUMNA?
  • Że mi się udało.
  • Że przez 3 miesiące nieprzerwanie ćwiczyłam i miałam zajebistą figurę.

Żeby nie było, muszą być też jakieś postanowienia noworoczne:
1! Mój TŻ ma być moim już naprawdę, tak do końca, tak na wieczność. Musimy teraz o to zadbać.
2! Odbuduję dawne kontakty, trzeba poodkurzać.
3! Włosomaniactwo.
4! Będę jadła więcej owoców. 
5! Znowu zacznę ćwiczyć.
6! Znajdę lepszą pracę, albo zdecydowanie poprawię swoją efektywność w obecnej.

Nie wiem dlaczego, ale wydaje mi się, że tych postanowień jest więcej niż podsumować.. No cóż. Będę powoli na liście odhaczać sobie, co udało mi się osiągnąć. Teraz zapraszam Was do świętowania. Nowy Rok nadchodzi wielkimi krokami! A ja spędzę go w pracy.. tak, kocham swoją pracę.

2 komentarze :

  1. niech 2016 będzie jeszcze lepszy:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację: niezobowiązujące związki są dziwne. Nigdy więcej nie będę w wolnym związku!
    Oby Twoje postanowienia noworoczne udało Ci się spełnić :)

    Podoba mi się u Ciebie. Zostaję i będę często zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń

OtwieramWINO © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka